Cgla öncelikle merhaba 🖐 aynı sıkıntı bende doldu ağrıdan ağladım Resmen bebeğime bir şey oldu sandım ama çok şükür ki o çok iyi çıktı o zamanlar meyveleri çok tüketiyordum portakal mandalina vs tarzı omlarda da asit olduğu için mide gazı oluşmuş ve Rahime baskı yapmış gebeler için gaviscon verdi iki tüp sonrasında rahatladım sana ne ddi doktor ?