Ilayda11 bebeğinin sana gelmek için çabaladığını çırpındığını düşünürsen ağrın olmaz. Sağlığın müsade ederse normal doğur o hissi ben de hissetmek isterdim sağlığım yerinde olsaydı. Düşünsene sana gelmek için kendini aşağı ittiriyor ve senin canın o anlık yanıyor sadece, sonra kollarında 😭😭 sağlıkla gelsinler inşallah