Hmdmtn o bende de oluyordu ilk zamanlar aç kalınca tansiyon şeker falan düşüyor ve bayılıyordum kahvaltı sonrası resmen üstümden tir geçmiş gibi iki seksen yatıyordum. Yataktan kalkınca oylanmadan kahvaltı yaparsan çok düşmeden günü kurtarırsın. Doktoruma söylediğimde o da şeker düşüyor gece acıkınca demişti