Günaydın güzel anneler. Başıma gelenleri anlatmak istiyorum. 22. Hafta detaylı ultrasonda sağ böbreğimde büyüme tespit edilmişti.doktor kontrol altında tutulması gerektiğini söyledi ve bazı önerilerde bulundu ilerlememesi için(sol tarafa yatmak,günde 3 litre su içmek,idrarını tutmamak vs vs )26. Haftadaki doktor kontrolümde büyümenin artık 3. Evreye ulaştığını ve derhal üroloğa gitmemi ve stent takılarak müdahale edilmesi gerektiğini söyledi. Ürologda kadın doğumcunun verdiği ultrason çıktılarına bakıp müdahale günü verdi ve 26+4 te sabah 9 da ameliyathane önünde hazırdım. 9:15 gibi hafif bir sedasyonla uyutuldum. Uyandığımda 9:40-9:45 arasıydı.odaya saat 10 da çıkmıştım.öğleden sonra saat 15:30 a kadar defalarca kustum.yemediğim kadar çok şey nasıl çıktı benden anlayamadım.doktor 13:30 gibi kontrole geldi ve sondayı çıkarttırdı. Çıkarırken hafif bir acı oldu ve bundan sonra 2 gün boyunca tuvalete gittiğimde idrarın arkasına kanama oldu. Saat 16 gibi kadın doğum muayenesinin ardından taburcu oldum.İlk günlerde çok ağrı oluyormuş ve bize bunu kimse söylememişti.eşim de başka branşta doktor olduğu için ne kadar tanıdık varsa arıyoruz herkes kolay işlem, geçer, parol içsin sadece diyor.eşim de iyileşsin diye yaptırdık daha kötü oldu diye ne yapacağını şaşırıyor. İlk 4 gün günde en az 50 defa tuvalete gitmişimdir abartısız. Gel gelelim 5. Günde tam 27+1 haftamda artık rahatım ağrım kalmadı derken gece saat 01:00 de tuvalete gittim. İdrarın son damlasının akmasını bekliyorum ama o damlamanın sonu 10 dakika boyunca gelmedi. Sürekli şeffaf renkte bir sıvı damlıyor. Belden altımı yıkayayım diye duş suyunu açtım. Bakıyorum hala damlamaya devam ediyor.eşimi uyandırdım. Tam idrar çıkışında bir ağrı var ve damlama durmuyor doğum başladı diye korkudan başladım titremeye. Eşim baktı ve ne görsün stent üreter den çıkmış ucu dışarı sarkıyor.doktoru aradık durumu söyledik ve yavaşça dışarı çekip çıkarmasını söyledi.ve günlerce acısını çektiğim stentim 1 dakikada tereyağından kıl çeker gibi çıkarıldı.korkudan bizde uyku felan kalmadı tabi. Tüm bunlar dün gece oldu😅😅Araştırdık oturup çok çok nadir görülen bir durummuş bu başıma gelen. Sizlere de anlatmak istedim ki başınıza gelirse ben gibi bebeğin suyu geldi sanmayın🙃🙃bugün böbrek büyümesinin son durumunu öğrenmek için kontrole gidicem.inşallah tekrar taktırmak zorunda kalmam diye dua ediyorum🙏🏼🙏🏼