Merhaba kizlar 🥰 Geçenlerde ailemin yanina fransaya gittim, gelmeden orada bir doktora gidiyim dedim, daha 2 gün önce ultrason randevum vardi.
16.haftalığız, kıza benziyor dedi doktor, ablam 4 kızına o bayana gitti ve 4′ünü bildi, yengem dahi, 3.aylarinda %80 erkek dedi ve oda çıktı. Sizce öyle dediyse doğrudur degil mi duramiyorum 🙈🙈🥰🥰