Haticecakirr benimde Eylül başı görünüyor , bebekler üşür diye bişey yok uzmanlar da kat kat giydirmeyin diyorlar zaten , bizim giydigimizden bir tık fazlası onlara da yeter
Eylül ve Ekim sıcak olacağı için ben kısa kollu ve askılı aldım , emzirirken uyandırmak için de bebeği soyun diyorlar ben kat kat giydirmeyi düşünmüyorum canım o yüzden kısa tulum falan aldım gece sadece patikli alt ve pijama aldım