Reyyannn ben 4baby travel bebek arabası aldım bence bebegin ayagini aşagi sarkitmasi açisindan cok iyi 500 tl ye aldim pusetsiz aldim . Diger travel arabalar birbuçuk milyarlık bence cok gereksiz geldi bana bn ilk baslarda görünüşe aldanip alacaktim sonra disarda bir kac kiside gordum bence cocuklar hic rahat durmuyor icinde ve bir kac kisidende ayaklarini sarkitirken demir cocugun aygina carpiyor diye duymustum . Bide letgoda falan hep o arabalari alanlar satisa cikarmislar 😄 iyiki almamisim