Alpella 1987gokce Kaçıncı haftadan beri kullanıyorsun. Benim 37.haftada şekerim çıktı. İlaç etki ediyor mu ?
1987gokce Alpella 2 haftadır kullanıyorum 35. Haftadayim diyette yapıyorum bir yandan bebeğim haftasiyla tam uyumlu kilosu da normal. Kilo almamaya çalışıyorum bir yandan da. Normal doğum istiyoruz doktorumla bakalım neler olucak 😊
Aycha Merhaba, Yanlış bilmiyorsam diyetle şekeriniz düzene girmiyorsa; hamilelikte, şeker düşürücü hap değilde insülin kullanılıyor. Bir başka doktora daha danışın istersiniz.