Hatice4446 Kızlar sizindemi bu hafta bağırsaklarınz hareketlendi ya afedersnz ishal bile olmaya başlamışm
Bubuseli Hatice4446 ishal bu haftalarda doğumu tetikler derler dikkatli olun yada yediğiniz bişeyde dokunmuş olabilir
Omerhatice Hatice4446 bende az evvel kendi kendime sordum bu soruyu 2 gündür afedersiniz ishalim ve geldimi tutmak imkansız bu sabah altıma bile kaçırdım resmen Bizimde bebis 10 gün önde doktoe bekliyoruz her an gelebilir dedi sanırım doğum yakın ☺
Aslinurrr Biz de 37.haftamızdayız aynı durum bende de var. İshal şeklinde günde iki kez tuvalete çıkmaya başladım 🤷🏻♀️ Ama doğum yaklaştığında bağırsakların hızlanması normalmiş ☺️
Nuray11 Hatice4446 sanırım bebeğimiz büyüdüğü için baskı yapıyo ben öyle düşünmeye başladım çünkü geceleri en az 3 defa tuvalet ihtiyacı için uyanıyorum uykuya dalana kadarda 2 sefer en az şimdiden uykusuz kalmaya başladık😁