Sakinem212 hamileler için özellikle verilen bir ilaç bende başta korktum zararı olur diye ama araştırınca 2 doktora da sordum olmadığını söyledi. Korktuğum için hep bi tane içtim gece yatarken sadece.Sabaha beni tuttu ama sürekli geğirme ve safra cıkarıyordum uyandığım gibi ilk 3 ay, ilacı icmeme rağmen, sonradan o sorunda geçti ama ilaçsız yapamıyorum