34+5 bebeğimin başı aşağı doğru duruyor ama normal doğum yasak ve benim için riskli o yüzden doktor 39 Hafta da Allah nasip ederse sezeryan alıcak sorum şu eşim cinseliğe düşkün ben korkuyorum ya erken doğum olursa ya bebeğime bişey olursa bebeğin başı aşağıda olduğu için bu beni korkutuyor eşim ilişkiye girmek istiyor sürekli girmese bana uzak davranıyor ve kendine birşeyler buluyor ama çok üzülüyorum ikisi için kızlar sezeryan doğuma girecek olanlar kaç hafta da bıraktınız ilişkiye girmeyi🤦♀️