papatyahnm_ 11 haftalığım sanki sürekli karnım acıkıyor yemek yedikten bir saat sonra o açlık hissi geliyor gece uykudan uyandırıyor aynı durumu yaşayan var mı? Tavsiyeleriniz neler? Kullandığın vitamin hapı yapıyordur deniyor sizce ?
csema papatyahnm_ benimde 10 haftalık ve söylediğiniz durum bende de var. sürekli mide bulantısı da yaşadığım icin bişey yiyemiyorum😓 tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim 🙏
tirtilinannesii csema papatyahnm_ Güzel anneler Günaydınnn🍀 21 haftadayım o açlık hissi hala geçmedi sadece ilk 3 ay fazla kilo almamaya çalışın benim doktorum söylemişti, açlık hissinisi aralarda yemek yiyerek değil de kuruyemiş (çiğ olarak) yada meyve ile bastırmanızda fayda var yada bir bardak süt🙌🏻
papatyahnm_ tirtilinannesii içimde bir minik canavar sanki 😂 eksi elmayla yaşıyorum resmen her meyveyide içim almıyor