Boş gebelik kürtaj sonrası şimdide dış gebelik şüphesi ile iğne olacagım :( Kesin dış gebelikde değil beta 134 aşırı az artyor ve kese varsada gözkmyor bu değerle. İğne ile beta düşürülecek :(
Çok mutsuzum aşırı üzgünüm bebek isteğim hevesim kursagımda kaldı resmen