Sevil34 Mtlduru bende o hastane gidiyorum şimdilik memnunum tavsiye üzerine gittim muayene sırasında bile çok ilgililer Doğum zamanı da çok ilgili olurlar 😍deli gibi para alıyorlar ilgilensinler bir zahmet😂