Hanımlar çok acil bı soru sormam lazım hamileliğim 4 haftasından beri prilam dr kullaniyordum bulantı için ama hiç bı şekilde bulantilarimi kesmedi. Sürekli çıkarmaktan aç kaliyodum resmen.10 haftalık kontrole gttigimzde doktorumuz zofer 4 mg ilacı verdi. Onuda internetten arastrsigimda kanser hastalarına kusmayı önlemek için verilen bı ilaçmis. Doktor verdi ama huzursuzum. Bebeğimize bı zararı varmı kullanan annisler varmı lütfen acil cvp verirmisiniz
İcmedigimm zamanlar aç kalıyorum çünkü bebk için endişeleniyorum.