Maviapril Arkadaslar dogum yapicam. Sabah nisanim geldi. 10 dakika arayla sanci vuruyor. Randevu verdiler . Dogum icin 6 saat sonra hastaneye gidicem. Bu sancilar cekilecek gibi degil izdirap gibi . Sagsalim kucagima alirim InsAllah yavrumu dua eder misiniz?
Maviapril Meralrabiamhmt dayanilacak gibi degil sancida Cok zor de epidural alinca sanci hissetmezsin sabahin korunde anestezi uzmani InsAllah vardir.