Kiraz3364 Kızlar 21+6 haftalık hamileyim . Artık bir kaç gündür çok acıkıyorum. Gece saat 12 den sonra yememe rağmen saat sabah 6 ya doğru yine acıkıyorum ve bebiş beni uyandırıyor ve uyutmuyor . Sizde böyle durumlar oluyor mu ?
Serifedebiyat Kiraz3364 36+6 yım. Bnde şuan uykumdan uyandım bisküvi yedim geri yattım. Her gün aynı şey oluyor. Çok acıkıyorum dayanamıyorum
midekoruyucu Kiraz3364 😂 o haftalarım ramazana denk gelmişti Allahtan 😂 eşimi sahura niyet kaldırıp kendim bi güzel ziyafet çekip yatıyordum 😂 ne iyi geliyordu
Glsmcglr EVEt o haftalarda bende çok acıkırdım yerdim de, 45 kilodan 61 kiloya yükseldim🙈 sağlıklı şeyler ye sende elinden geldiğince aburcbur tüketme de bebeğe de sana da güzel kilolar olsun. 37. Haftamdayım .İnşallah geri kolay verebiliriz 😂🥰😍🤰🏻
Kiraz3364 Huzurmelegim_28 bende öleyim ya ve ben daha 21 + 6 gece acıkıyorum birde sbaaha karşı çok yeme istediği geliyor