mervebolatkirac 04:43 oldu asla gözümde bir damla uyku yok. Uyumak istiyorum ama uykum gelmiyor.. 19+2 haftalık olduk, uyku sorunu yaşayan, var mı ? Varsa nasıl başa çıktı ?
Irmakayla mervebolatkirac evet haklısın ama ilerledikce bin kat zor oluyor 29 haftalık oldum 20 gündür ne gece gündüz uyku yok
Ayss1234 mervebolatkirac Bende 35+4 um uyuyamıyorum felalet şekilde mide yanmam var uzandigim gibi kusucak gibi oluyorum 😅
Ruyasusam mervebolatkirac Bende aynı konuda dertliyim maalesef… 30+5 haftaligim akşam uyumakta sıkıntı yok ama sabah 4 te uyanıyorum bi daha uyuyamıyorum..sonra da bütün gün sarhoş gibi dolaşıyorum.. cok özeniyorum hamilelikte mışıl mışıl uyuyanlara😒
Sbhtzmn mervebolatkirac bende cok sık dönüyorum dönerken uyandırıyorum kendimi kalktım tuvalete,uyku yok bu saatten sonra
mervebolatkirac Irmakayla bazen çok güzel uyuyorum miss gibi bazen böyle sabahlar oluyor şu an bile zor oluyor
KaranIlgarmom Irmakayla 35. Haftadan selam sabaha diri cikiyorum 1 aydır gündüz 1 er 2 şer saat uyu uyan sürekli böle göğüs kafesinize baskı yaptığında bebek hiç ama hiç uyuyamaycaksiniz inanın 😏 analık güzel ama bı hayli zor
MinikMucizeninAnnesi Bende 9+1 im sağ çok küçük ama gece 11den beri toplasak 1 saat uyuyamadım 😭 Birazdan uzun yolculuğa çıkacağız eşimle onun stresi midir nedir anlamadım ☹️
mervebolatkirac MinikMucizeninAnnesi Hayırlı yolculuklar 🌸 belki heyecandan olabilir her zaman mi oluyor
mervebolatkirac Ayss1234 mide yanmasına ılık süt iyi geliyor diye okumuştum gebe.com sitesinde belki iyi gelebilir 🤗
MinikMucizeninAnnesi mervebolatkirac yaklaşık 1 haftadır doğru düzgün uykum yok sebepsiz 😞 Ama gündüzleri çok rahat uyuyabiliyorum 🧐
Ayss1234 mervebolatkirac Denedim süt içtim soda içtim elma yedim hiç biri fayda etmedi malesef ☺️ siz neden uyuyamadiniz ☺️
mervebolatkirac MinikMucizeninAnnesi ahh ne kadar da aynı ben 👌🏻 çok rahatsız oluyorum akşama kadar uyumak istemiyorum ama gece boyunca uyuyamayınca direnemiyorum malesef 😂
mervebolatkirac Ayss1234 ah bir bilsem koca ikea bardağına doldurdum sütü içiyorum belki uykum gelir diye 😂 gün içerisinde yorulmuyorum sanırım o yüzden olabilir belki 🤔
mervebolatkirac Ruyasusam ilk zamanlar öyleydi 12 haftaya kadar kurulu alarm gibi 06:35′de kalkıyordum uyumaya çalışıyordum olmuyordu kahvaltı ederken masada kafamı zor tutuyordum sonra ne olduysa uykusuzluk başladı
Busra_gunyuzlu Kızlar suan bende 17+1 haftalığım ankaradan bodruma kendı aracımızla yola çıktık ama tedırgınım ya sukur sağlıklı gebelıgım var ama yanı ne bılım korkuyorum bısı olur dıye Allah korusun 🤲🏼🤦🏼♀️🙏
mervebolatkirac Busra_gunyuzlu kötü düsünmeyin hamile olduğunuz için ya bir şey olursa endişesi vardır uzun yol olduğu için hayırlı yolculuklar, Allah yolunuzu açık etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
MinikMucizeninAnnesi Busra_gunyuzlu bizde İstanbul’dan Sivas’a gidiyoruz suan 9+1iz ☺️ Arka koltuğa yatak aldı eşim sağ olsun uzanarak gidiyorum ☺️
mervebolatkirac Sbhtzmn onu söylemeyi unutmuşum, bende kendi kendime sağdan sola dönerken uyanıyorum birde o var 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ruyasusam mervebolatkirac hamile olmasam uyku hapı alacağım valla çok sinir bi durummuş.. uyku sıkıntısı hiç çekmemiştim meğer ne zormuş 😭
Busra_gunyuzlu mervebolatkirac hepımızın ınsallah zaten molalarda yurucem bol da su ıcıyorum gerısı Allah emanet 🙏🥰🙏🤲🏼
mervebolatkirac Ruyasusam evet gerçekten çok sinir bozucu bunun için yapacak bir şey olmaması da ayrı bir sinir bozucu
Nry0682 mervebolatkirac 05:15 den bildiriyorum bende hala uyuyamadım.22 haftalıgım nefesim deralıyo uyuyamıyorum.daha bunun 30 lu haftaları karnımın iyice şişcegi dönemleri olcak İnasıl olcak nasıl geccek bilmiyorum.
mervebolatkirac Nry0682 Bende o zamanları düşünmek istemiyorum ama kaçamayacağız malesef birde yazın ortasına sıcaklara denk geliyor 🤦🏻♀️
Kamuran_celiik mervebolatkirac bende 29+5 uyku sıfır midem agzımda yattıkça daha beter oluyor bebek olunca uyuyamıycam nasıl olsa alış diyerek kendimi avutuyorum Allah yardımcımız olsun..
mervebolatkirac Kamuran_celiik Bende bebek doğunca zaten uyuyamicam şimdi bol bol uyuyayım diyorum bunu dedikce uyuyamıyorum……….. mide rahatsızlıkları yaşamamak rahat uyumak için akşam 8-9′dan sonra su dışında bir şey yiyip içememeye çalışıyorum acıkıyorum bazen o zamanda süt iciyorum gerçekten Allah yardımcımız olsun