Oncelıkle herkese hayırlı guzel dogumlar diliyorum kızlar. Bugun sabah 9 dan 3 e kadar gezdım carsıya mısafırlıge derken baya yurumus oldum ara ara vajınama ıgne batar gıbı oluyodu ama cok onemsemedım cunku dogumuma yakın dıye oyle oldugunu dusundum. Aksam 8 de eve geldık ve sıcak suya gırdım bıraz hem yumusamam olsun dıye hemde sancım vardı gecsın ıstedım. Banyodan cıktıktan sonra pıtt dıye bır ses geldı onemsemedım meger suyum patlamıs ayagı kalkmamla altımın ıslanması bır oldu tabı hemen panık oldum anneme soyledım hemen taksıyle hastaneye geldık acılden gırıs yapıldı ve dogum baslamıs dendı bnm kendı sancım yoktu sunı sancı verıldı ve gercekten sunı sancıyı anlatmak değil yasamak lazım Rabbım herkese kendı sancısıyla dogum yapmayı nasıp etsin inşallah saat 10 da hastaneye yatırıldım saat 3 te dogum yaptım dogumdan kesıden dıkısten hıc korkmayın hıc hıssedılmıyor ama sancılar bıraz fena bebek zaten kendısı gelıyor butun guc sızde kızlar 3 tane guzel ıkınmada bebegımı aldım cok sukur ama yırtıgım oldu baya dıkıs atıldı çünkü hemsırenın ıkınma dedıgı zaman kendılıgınden gelen ıkınmayla yırtıgım oldu, bnm kızcem yanımda uyuyor suan rabbım sızlerede kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️