Konumuz gaz kızlar, ameliyattan çıktı 10 gibi çıktım çok şükür bebişim sağlıklı ben sağlıklıyım 3 e doğru uyuşukluk geçti ayağa kalktım yürüdüm gaz sancısından kaburgalarım omuzlarım çok acıyor nasıl çıkıcak bu gaz ben zaten bu konularda sıkıntılıyım