Kızlar 24 haftalık hamileyim bu zamana kadar alerji ilacımı kullanmadım ama mevsimsel alerjim çok arttı dayanamıyorum gece uykumdan uyanıyorum kaşıntıdan burnum boğazım gözlerim kulaklarım çok fazla kaşınıyor 😩doktora sordum çok zorlanmadıkça atma ama çok çok zor durumda kalırsan sadece 1 tane at dedi artık dayanamadım ve attım herhangi bi şey olmaz di mi bu tarz bi şey yaşayan var mı aranızda olumsuz