Cansu41 24 haftalık hamileyim kızlar bebeğim kasiklariminda altında hiç yukarıya çıkmadı böyle olan varmı ayakta duramıyorum artık hemen baskı yapiyor 15 dakka yürüyünce bile ağrım oluyor böyle olan var mı aranızda
midekoruyucu Cansu41 benim de öyleydi sonradan çıkar dedi doktorum ki öyle oldu 28de daha yukarı çıktı. Hatta sanırım o haftalarda başaşağı döndü çünkü uzun zamandır tekmeleri yukarda hissediyorum hiç aşağıda hissetmedim 29dan beridir
Receb Cansu41 bende de öyleydi canim çıkar yukarı uzandığın zaman ayaklarinin altına yastık koy yüksekte dursun . Bu arada erkek bebek olabilir 🥰
AyseErdal Cansu41 canım gün içinde ara ada yere veye yatağa yatıp ayaklarını havaya kaldir öyle öyle yukarıya doğru çıkar ,benimde öyleydi hep asagidaydi hatta riskli gözüyle baktı doktor ama hep ayak tavanda yattım düzeldi kısa sürede çok şükür
Csm Cansu41 aynen o haftalarda benim de hep aşağıdaydı, her an doğuracakmış gibiydim. 29 30 dan sonra yukarı çıktı, endişelenmeyin, değişir daha.