Merhaba kızlar,Bugun doktora gittim 22 haftalıgım biraz can sıkıcı seyler duysamda cok şükür iyyiz.Benim size sormak istedigim bugun ultrasonda bebegim gayet hareketliydi eli ayagı oynuyodu fakat ben bunu hala hissedemiyorum.Cok nadir alt karnımda kalp atımı gibi 3 4 kere pıt pıt diye derin atımlar oluyo ama baska hissetmiyorum oda bebek hareketimi bilmiyorum bunu yasayan varmı.Doktora söyledim sarstı ultrasonla karnımı bebek hareket ediyo hissettimmi diyo ama yok anormal bi durummmu bu haftada.Bakıyorum bazısı baya baya yekme hissettigini yazmış.