Caglarmm Kızlat 14+4 haftalık hamileyim bugün tesadüfen sıktım göğsümü minik minik damla şeklinde süt geldi normal diye duydum ama eşim çok endişeli düşük ya da erken doğum riski yaratır diye sizin de başınıza geldi mi?
Glbnpk Caglarmm Süt geldiği için erken doğum olmaz ama meme uçlarını uyarmamaya özen gösterin uyarılması erken doğumu tetikler.
Aleynanin_annesi34 Caglarmm inşallah bişey olmaz ama çok erken birde sıkmak iyi değil eşiniz doğru demiş sizi korkutmak istemem erken doğuma sebep olduğunu duydum göğüsler hemilekik dönemin de uyarılmaması yasak zaten.. Dikkat edin inşaAllah Bi problem olmz 🤲
Zeynep13072017 Caglarmm merhaba canım benimde 18-19 haftalarda gelmişdi ve doktorum sakın dokunma sıkma demişti erken doğum ola bilri sıkınca o yüzden dokunmayın ve ilk süt bebeğe çok faydalı
Zeynep13072017 Caglarmm ama korkmayın ve kimseye demeyin bu sütünüzün iyi olucağı anlamınada geliyo derleer nazar değmesin normal Bir şey korkacak bir şey yok 🥰
Deleted5544 benim 16. haftada atletimi ıslatmaya başlamıştı doğuma kadarda artarak devam etti sezeryab oldum, sütüm hemen geldi ve çoktu allaha şükür ama göğüs ucunuzla oynamayın doğumu tetikliyor