Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim . 1 hafta önce tüm testlerim çok iyi çıktı hiç bir sorun yok dedi doktor . Ama dünden beri bir kaşıntı sertleşme ve yanma var , bugünde kesik kesik akıntım oldu . Bu kesin idrar yolu enfeksiyonu mantar gibi bişey ama testlerde neden çıkmadı . Yarın randevu alıp gideceğim inşallah ama en yapabilirim bebeğe bir zararı olur mu acaba