Yeşil kartlı ya oluyor mu bilmiyorum ama dediğiniz şeyin ismi tamamlayıcı sağlık sigortası yani sigortanın geri kalanını tamamlıyor.ve doğum teminatı için 1 yıl bekleme koşulu var 2. Yılda doğum ekletiyorsunuz.Ortalama 1,500-2000 civarında.Yok beklemem derseniz o da 7 bin civarından başlıyor bi acenteyi arayıp TC verin çalışma yapsınlar