Seher6161 Merhaba bayanlar 38+2 günlük hamileyim..özel olacak ama ilişkiye girerken ilk gecedeki gibi zorlaniyorum acaba normal doğum yapabilir miyim?
Zynp53 Seher6161 bende aynı durumdayım ve bende tedirginim yapabilir miyim diye. İnşallah Bi sıkıntı çıkmadan doğururuzz, 😑
Nisanurr Denizz01 Seher6161 bende trabzonluyum hanımlar 👋 bende İmperial e gittim ama ben Doğum yaptım 38 gün oldu 🙈🦋
Seher6161 Denizz01 bende onu merak ediyorum onunla alakası varmı yok mu bazıları var diyor bazıları yok..evet trabzon
Denizz01 Seher6161 benve yok bende trabzondan hangi doktora gidiyosunuz kız mı oacak ☺️☺️ Bende 17 haftalığımm
Denizz01 Seher6161 bende medicale gidiyorum ufuk yılmaza . Doktorunuz iyi mi cinsiyet konusjnda yanıldı mı 😌
Seher6161 Denizz01 ufuk beyde ıyi.. cinsiyet konusunda kizim ya uyuyordu ya bacaklari kapalıydı %90 falan dedi 6.ayımda %100 dedi 😊
Denizz01 Seher6161 iyi bari ya benim ki valla oynak bişry her gitmemde güzelce yatmış bacaklarını açmıştı 😂😂😂 kız dedi bana da 16 da kesin ama bilemiyvem gerçi 11+6 dan beri kız diyodu 😂😂
Nisanurr Seher6161 bizimki biraz zordu kanalda değildi çünkü oğlum karnıma bastıra bastıra kanala soktular 🤦♀️
Nisanurr Seher6161 sorunun yoksa bende normal yapmanı tavsiye ederim bir normal doğum yapmış biri olarak 🙈🤗