@Snm11# konuyla ilgilenen birime (genelde muhasebe oluyor) şu şekilde iletebilirsiniz; raporunuzu aylık olarak onaylasınlar. Ücretinizi aylık alırsınız . Örn: haziran sonunda 30 hazirana kadar olan kısmı, temmuz sonunda 31 temmuza kadar olan kısmı onaylasınlar. Bu şekilde bitene kdr devam ederlerse aylık olarak alıyorsunuz. Raporun bitmesini beklemeye gerek yok.