acelyasmom Kızımız olacak inşallah. İsim bulmak da zorlanıyoruz biraz hiç bir isim içimize sinmiyor. Sadece Açelya da kaldık bir tek o içimize sindi. Sizce nasıl isim Açelya 😊🌸
Mirayyy77 acelyasmom güzel isim söylerken hoş geliyor. Bizde 30 haftalık olduk hala bir isim bulamadık 🥺🥺