Tatmerve Kızlar hamilelikte aşırı alıngan sulu göz olan var mı özellikle eşinden dolayı aslında alınmak istemiyorsun farkındasın ama istem dışı oluyor herşey bunu yaşayan var mı 😄😄😄Bn çok yaşadımda 😅
Miyase46 Tatmerve bende öyleyim canım eşimin en ufak yani ses tonunun yükselmesine karşı ağlıyorum 🤣🤣
3MelekAnnesi3 Tatmerve ben alınsam o benden daha cok alınır sanki ben hamile degilim o hamile öyle kapris öyle kırılganlık görmedim lohusa dönemi napcam bilmiyorum 😂😂hiç giremem öyle toplara o yüzden 😂
Minigimm0611 Tatmerve Olmayam varmı demen lazımdı bence 😂 çok normal hani saçma sapan şeylere alınıyor insan. Buaksam mesela öksürdüm agzımıda kapatmamısım hepsi yüzüme geldi askım yavas dedi gülümseyerek ama ben öyle diyince ağladım mesela oan. evet saçmamı saçma ama oluyor hormonlar malum 😂