Sena33 Benim aşırı kaşıntıdan kollarım,göğüs altım ve sırtım tahriş olmuştu kollarım iz kaldı yanık izi gibi pul pul dökülüyordum bir de , cildiyeye gittim bana özel olarak Bioderma Atoderm kuruluk olan kremi önerdi eczanede aşırı pahalı ben trendyoldan 120 TLye getirtttim ve kaşıntım da bitti tahrişlerim de geçti bazı yerlerim de iz kaldı kesin al..