Burcuakyoll benimde bir oğlum var şimdi kızımı bekliyorum sabırsızlıkla hamileliğim hep onu kaybetme korkusuyla geçti sıkıntılı geçti ama çok şükür 37+5 olduk onu kucağıma aldığımda kokusunu doya doya içime çekmek istiyorum inşallah sağlıkla gelsinler 🌺🌺