Kızlar 2.gebeliğim ve son adetime göre 19hafta ama usg göre 16 haftalık oldu hapşırınca böyle karnımın solunda toplanmasını hissediyorum ama herhangi bi hareket hissetmedim en son 13.hafta iken gördü doktor endişelenmem lazımmı köye geldik aklıma şüphe düştü yoksa hemen sabahı kalkıp gidicem oğlumda 18.haftada hissettim ama 2.gebelikte daha çabuk hissedile derler