Melek00 İyi akşamlar kızlar iki haftadan fazla oluyo ayaklarım sanki falakaya yatırıp dayak atmış gibi ağrı yapiyo cama basıyorum sanki böyle olan arkadaşlar yardımcı olur musunuz normal mi ben 12 saat çalıştığım zamanlarda bile böyle olmadım
Zee88 Melek00 fazla kilo aldıysan belki ondan ağrı oluyordur? Bazen vucuda fazla geleblyor kilo..ben lohusalıkta çok zorlanmıştım öyle
Kelebekanne Melek00 benimde aynı şekilde özellikle sabahları yataktan kalkınca basamıyorum alt tarafı elektrik çarpıyor gibi