Kizlar sabah 6 da Allah nasip ederse doguma gireceğim bir takim sebeblelrden dolayi ilk normal dogum denemesi olucak ins hayirlisyla normal olurum olmazsa sezaryenla olucak banada dua edermisiniz
ayetel kursi okurmusunuz okuyanlar okudum yazarsa cok sevinirim❤️Simdiden Allah razi olsun dualarınızda benide katmayi unutmayin ismim Elif 🥲🥰