gzybkgl Bade41 sancılarla kısa elbise doğumdan sonra pijama. Ben öyle şatafatlı bişey almadım lcwden uyguna hemde doğumdan sonra giyebileceğim kıyafet aldım. Hemde normal kiloma göre aldım likralı sonradan giyebilceğim. Öyle bişey de tercih edebilirsiniz. Hem daha uygun fiyat olarak hemde lohusa takımları falan çok gösterişli bence
mlkkk Bade41 kendi rahatınıza bağlı ben gecelik kolay kolay giymem toplanıyor diye ama doğumda özellikle sezeryan olursa pijamayı eğil kalk yapmamak için gecelik aldım hemen üstten giyerim diye tabi pijama takımı da koydum ama önceliktim gecelik olacak
Emirinannesi34 Bade41 doğumdan hemen sonrası için gecelik daha sonrası içinde pijama. 1 gecelik 2 pijama aldım kan falan geçerse tedbirli olmak için
Seda_nrr Ben daha doğum yapmadım ama bir gecelik üzerine sabahlık olan takım birde normal alt üstlü takım aldım 🌸
Gulden23 Ben gecelik rahat olur diye düşünüyorum ama tesettürlü uzun aklıma yatan bir gecelik bulamadım henüz. Aslında bir pijama takımı bir de gecelik takımı götürmeyi planlıyorum
Bade41 Benim görümcem 3 tane pijama takımı almış bana sağolsun bende tekrar para verip gecelik alsam mı diye düşünüyorum bide kilodan gecelikte bacaklarım çok birbirne sürtüyor hiç rahat gelmiyor bana gecelik ama bilmiyorum 🤷♀️
Durubatu Ben sezaryen olmuştum gecelik giydim daha rahat ettim tuvalet olayida daha kolay oldu benim için şimdi yine gecelik giyerim diye düşünüyorum 2.de
DuruMom Ben 2 takım gecelik 3 takımda pijama aldım kendim normal zamandada gecelik giyen biri olduğum için gecelikle daha rahat ediceğimi düşünüyorum. aslında bu tamamen sizin nasıl rahat ediceğinizle ilgili bir durum
raiko Sezaryen olacağım için gecelik aldım. Dikiş yerini pijama acıtır, dr kontrolü, tuvalet vs için pijama altı eğil İndir çıkar büyük zorluk olur. Yatağın içinde iken geceliği yukarı toplayıp yatırıyorlar. Kanama falan olursa da batmıyor.