Sazi Haftadayım ilk Gebeliğim iki gündür ayak bileklerim şişti ellerim de aynı şekilde bu normal mi , yaşayan var mı ? Ve önerileriniz ?
Basceldan Sazi mutlaka tansiyonunua baktirin takip edin zaten haftaniz iyi ama yinede bi bakin tuzu kesin ve siviyi cogaltin
Sedagmlksz Sazi ben de 36 dayım benim de heryerim şişti annem hemşire ödem yapmışsın dedi 1 hadtadır ödemim arttı yani hani doğuma yakın insanlsrın eli ayağı yüzü gözü şişer ya öyle oldu gibi😅
Lololiya Sazi bende aynıyım tansiyonumda normal tuzluda yemiyorum dün doktordaydım normal dedi soğuk suyla yıkarsan iyi gelir
Dunyayse Benimde bileklerim şişiyor çok ayakta durunca . Kestane ağrı kremiyle biraz masaj yapıyorum gece yatmiyorum yoksa. Ama el parmaklarıma çare bulamadim. Bazen yastiksz yatıyorum sabah parmaklarim açılmıyor ☹️☹️☹️
Sazi Dunyayse bende bu zamana kadar hiç yoktu. Ödem vs ayak bileğim ağrımadıysa bı anda ayak bileklerim şiştiğini farkettim. 😞
Dunyayse Sazi benimde hiç yoktu şişlik . Sizin gibi tam 35 haftamda tanıştım kendisiyle ☹️☹️☹️ ya hamilelik çok değişik bianda vücudun bambaşka hal alıyor .
Sazi Dunyayse aynen 😞 bende seviniyordum ödem vs olmadı diye bı anda ayak bileklerimde kemiğim bile kaybolmuş şişlikten rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Sazi Lololiya benimde tansiyonum aynı tuzlu da yemiyorum fakat kilom artık yordu bedenimi diye düşünüyorum 😞🙈 53 hamile kaldım 70 kiloyum 🙈tavsiyen işin teşekkür ederim.