Anne1212 depsizoo benimde son 70 aynı kalmış günümüz hayırlısıyla sağsalim kucağımıza alırız evlatlarımızı inşAllah 🤲🏻🤲🏻
suscarparimm Miyase46 Normal doğum planlıyoruz 41 e kadar bekleyeceğiz açılma olmazsa sezeryan olursa sancım olmazsa suni 😊