8+3 Günlük Hamileyim Ve Mide Bulantım Çok Pirilam Verdi Doktor Bende İçtim Ama Yatamadım İçtikten Sonra Midemde İlaç Erimemiş Yaklaşık 4 Saat Sonra Fark Ettim İstifra Ettiğim İçin İlaç Olduğu Gibi Duruyordu Sürekli İstifra Ediyorum Sürekli Ağzımda Kötü Tat Yediklerimin İçtiklerimin Tadını Alamıyorum Napabilirim Bu Bulantı Ve Kötü Tadı Düzeltmek İçin 😔