iremgngr Geçen sene eşimin yengesi 9 aylık bebeğini kaybetti yine aynı doktor da ve aynı hastanede. 6. Çocukları olduğu için ve okumuşlukları da yok peşine düşmediler. Belki hastane hatası belki hasta hatası belki de doktor hatası bilemem. Fikir sormuş tecrübelerime dayanarak ve doktorun kendisine de muayene olmaya giden biri olarak fikrimi söyledim. İnternette paylaşılan ve mahkemeye taşınan bir olayı paylaşmamın nesi yanlış? Her doktorun sıkıntı yaşadığı olabilir diyorsunuz ama bir candan bahsediyoruz. Yine aynı doktor devlet hastanesinde çalışırken görevden alınmış. Bunuda burda başka birinden gördüm. Herkes bildiğini paylaşmalı. Gerisi kendi tercihi