Merhaba kızlar 33+4 günlük hamileyim 2 3 gündür karnımda kasıklarımda ve belimde ara ara olan en çok da geceleri beni zorlayan bir ağrı var çok şiddetleniyor sabah nat ye bağlandım ama doğum sancısı gibi bir sancısı çıkmadı sancı var ama doğum sancısı değil dedi ebe. Yumuşama var dedi benim gibi şiddetli sancı çeken var mı acaba neden kaynaklanıyor olabilir?