Sağlıksız bebek düşer canım hiç sıkma canını. Bende 6 haftalık düşük yaptım, kürtaja alındım çok üzüldüm yıprandım ama doktorum şanslısın ki düştü dedi, sağlıklı bebek asla düşmez dedi. Şuan 13 haftalık sağlıklı meleğim şükür. En kısa zamanda sana da nasip olsun ❤️