Hazella
Sana bir şey diyim arkadaşım?
Etraf boş konuşan toksik insanla dolu.
Hiç aldırma ve konuşturma bile.
Biz normal doğum yapabilecek şekilde yaratılmışız. Ha sağlık problemi olur, doktor uygun görmez orası ayrı. Ona kimse bir şey diyemez.
Ama herhangi bir engel yokken en güzeli normal doğum.
Sezaryeni çok hafife alıyorlar da kaç kat kesiliyor o karın.
Bebeğini emzirirken bile zorlanabiliyor insan dikişlerinden.
Benim arkadaşlarım ve ailemde normal doğum hikayeleri hep pozitif.
2-3 toksik çıkıyor onları da konuşturmuyorum hamileyim yanımda negatif konuşmalar istemiyorum bebeğim etkileniyor diyorum.
Dinleme kulaklarını tıka, doktoruna güven🌸