Merhaba anne adayları , 19+2 haftalık hamileyim 2 gündür şiddetli sırt ağrısı yaşıyorum gebeliğin ilk dönemlerinde evet muhtemel yaşanan bir durumdu ama bu fazla acı verici 2 dakika ayakta duramıyorum mutfakta tezgaha eğilip yaslanıyorum iş yaparken yatarkende aynı acı var doktoruma sordum whatsapptan ilaç yazdı sabah akşam iç diye gel demedi, ama endişeliyim bu haftaları yaşayıp tecrübe sahibi olan anneler normal mi bu ağrının şiddeti 😢