saripapatya16 Selam arkadaslar 17+3 um siddetli kasik agrim var 2 gundur bicak saptanir gibi kasigima agri giriyor bazen cok siddetli oluyo bazen hafif hafif geciyor normalmi bu durum yasiyan varmi ayni durumu
Aysobaciniz saripapatya16 o haftalarda benimde ağrım vardı, kabızlıktan dedi ilaç verdi doktorum kullandım rahatladım açıkcası 😌 gaz sıkışması ve kabızlıktan oluyor çoğunlukla
Aysobaciniz saripapatya16 bende yok biliyordum çünkü çıkBiliyordum lavaboya ne hikmetse geçti ama ilaçtan sonra gaz bile olsa rahatlatıyor