Arkadaşlar merhaba üç aydır gebe kalmak istiyorum ama henüz olmadı, geçen ay yerleşme kanamasına benzer bir akıntı geldi bir süre kesildi sonra üstüne adet oldum, bu ay da bugun kan gördüm şu an herhangi bir kan vs yok arkadaşlar bu nedir sizce hastaneye gitmem gerekir mi ?