Ankara_06_ Cimen_1409 Benimkide hemen hemen ozamana denk geliyo😇 Allah’ımın izniyle inşaAllah sağlıkla sıhhatle🤲🏻.
Cimen_1409 Ankara_06_ âmin inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alalım bizim kıza benziyo dedi doktor sizin beli mı 🤭
feyzaa34 Gamzeeece benimde 2 Aralık canım ama 40 hafta baz alınıyor kızımı 37 de doğurdum bunuda erken doğururum inş😁 yoksa 40 I beklemesi çok zor
Nurane884 Cimen_1409 saglikla kucaginiza alin bebeginizi insAllah bebeyim 1gun onden gidiyo aslinda 1 hafta onden gitmesi ve ya gitmemesi sorun olurmu endise etdim🙄
Ankara_06_ Cimen_1409 İnşaAllah canım😇. Bu ayın 18 de gitcez bakalım randevumuz var o zaman gösterirse İnşaAllah. Seninki kaç haftalıkken söylediler.
Cimen_1409 Nurane884 Hiç bi sorun yok iki ayrı doktora gittim ikiside beslenmemle alakalı dedi 3 hafta onde gittiği zaman şekerden şüphelenir doktorlar sizin cinsiyet beli mi
Mom5444 Cimen_1409 Aralık yazısını görünce çok uzak bir zaman geldi birden gözüme ☺️ Halbuki 6 ay kaldı ve sizde neredeyse 3 aylıksınız 🙈 zaman çok çabuk geçiyor Aralık diyince çok varmış gibi geldi 😀
Nurane884 Cimen_1409 12 haftalik hamileyim usmde daha belli degil goremediler cinsiyyeti dedi 14 haftadan sonra belli oluyormus 12 hafta +1 gunluk bebegim usmde 12+2 gunluk yaziyodu
Gamzeeece Cimen_1409 14+1 ultrasona gore suan ama cinsiyet ogrenemedık malesef devlet hastanesine gidiyorum ultrasonları çok kötü.siz ögrenebıldınız mı