SedaSi Ahhh ahhh günlerdir cips sayıklıyorum. Yediğim an bin pişman olucam onuda biliyorum. Mide bulantısı gastrit. Marketlerde paketlere bakıp bakıp geri dönüyorum😂😂😂
Fehime16 Svda9000 okdar çok iştahlı yiyorumki bı parcasini 6-7boluyorum keyifli yiyorum her zerresini 🤣🤣 yoksa çok yedim diye batıyor kızıyorlar hemen bende yavaş ve az yiyomus gösteriyorum🤣🤣
Aysobaciniz Svda9000 valla yiyorum napim 🙈 gördükçe canım çok istiyor elimde olmadan başka bişey istese hakim oluyorum ama cipse olamıyorum, ama hergün tüketmiyorum hafta bir yada 15 de bir falan 😀
Mavi34 Svda9000 tamamen sakıncalı birşey değil çok canim istediyse ye biraz. Sağlıklı olmadığından çok fazla yeme sadece
poyrazinannesi3547 Kokoreç yiyen var mı bi arkadaşım yemiş bende bilmiyorum zararlı değil mi yediniz mi kızlar
ezos poyrazinannesi3547 oğlumda yedim sakatat çorbası da içtim yine canım istese yine yer içerim hiç kisitlamadim kendimi sonuçta bir kazan yiyecek değiliz nefsini körle yeter 🤗
melisa_ozgur_46 Svda9000 ahhh ahhh lays klasik e bi taktim bi taktim anlatamam nasıl yedigimi 18+2 yiz 😂😂
nazmiyeee Svda9000 valla ketçaplı ruflees hastasıyım canım çektiğinde haftada bir iki gün yiyorum napıyım 🙈🙈