Deletedmom67 Arkadaşlar ne elbise secebiliyorum ne odasına eşya beğenebiliyorum.sabahtan beri magnet bakıyorum beğenemedim hic bir şey 😊 insan evladına her şeyin en güzelini arıyormuş istiyormuş 😊 ne güzel bir duyguymuş . Rabbim herkese nasip etsin evladı 😊❤️
Mervecan Deletedmom67 amin inşaallah 🤗 bende yanı durumdayım 27. Haftanın içindeyim ama bişey alamıyorum beğenemiyorum herşeyin en güzeli olsun istiyorum ☺️ Ama bütçenin müsade ettiği yere kadar en güzelleri hepimizin olsun inşaallah 🤰🏼🤰🏼🤰🏼
Deletedmom67 Mervecan tabikide cnm bütce dahilinde 😊 kendime olsa neler secerim cocuguma secemiyorum 😊🙈
Mervecan Deletedmom67 odaya karar veremiyorum bi türlü🤔🤔 kimi diyor beşik alma gereksiz kullanılmıyor diye. Kimi al diyor. Kimi yer yatağı şeklinde olandan al diyor. Sizler neler yapacaksınız 🤔🤔
Deletedmom67 Mervecan 😊 benim dolabım vardı cnm ona uygun beşik aldım oymalı olanlardan anne yanıda oluyor . Birde elektrikli beşik aldım o kdr 😊