Ben resmen bağıra bağıra maffoldum doğumdan sonra sesim 1ay kendine gelemedi şimdiki doğumumu epidural istiyorum ama devlet hastanesi yapiyormu bilmiyorum ilki araştırmada oldu sezeryana alın diye bile bağırdım kimsenin umrunda olmadı Allah iyi insanlarla karsilastirsin